Trött :(

Sorry för den usla uppdateringen. Känner mig så hemsk då jag haft jätte bra statestik och sen har jag inte ens slängt in ett inlägg! Men får skylla på att jag haft fullt upp idag och mest velat tagit det lugnt. Men har iaf varit med Beckis hela dagen och gjort en super rolig sak ;) nu har vi nyss sett klart en skräckfilm och ska sova, upp tidigt idag för att åka till birsta och slösa lite pengar ;) snälla morbror skjutsa oss! Så nu säger jag godnatt, och får väl se om jag har internet på imorgon eller om jag sparar pengar och bloggar då jag kommer hem ist. Aja, godnatt!

Våran urgulliga katt som tror det är en exakt likadan katt framför han fast det bara är en spegel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0