you know my name, not my story!

Måndag idag = ny vecka. Skolan var iaf ganska chill, håltimme på spanskan och datasalen på SO:n sen vare som vanligt. Hade bad sista timmen, så mamma kom och hämtade mig där då hon slutat. Inte hunnit mycket alls sen jag kom hem. Packade upp väskan, käkade och startat datorn för att se ett avsnitt av den underbara serien ;) Ikväll blir det gymnastikträning, fast börjar en timme tidigare idag. Ska köra massa hopp och bord, så kommer bli ganska roligt. Ikväll kommer jag nog tillbringa tiden framför datorn för att kolla på serien, serri, helt kär i serien asså. Imorgon blir det nog mest städning i rummet, har lite saker jag måste fixa. Men kommer nog ta bara någon timme, så efter de ska jag ha en VÄLDIGT lugn Tisdag och bara ta det lugnt. Sånt behövs ibland också! Men nu ska jag sätta igång ett avsnitt och sedan göra mig i ordning ;)
 
wehow, gammal bild sen förra året jao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0