att en mening kan göra mig så sur..

nyss kommit hem från gymnastiken!! Tränade mest fristående, så snart kommer det vara asum bra!! ;) iaf, efter skolan följde beckis med mig hem. Då vi kom hem käkade vi och sen gick vi ner på ica och köpte ägg! Sen blandade vi ägg och socker och åt! Tro mig, det är faktiskt gott. Vid halv 7 kom Angelica och hämtade oss och vi drog på gymnastiken! Ska strax gå in i duschen och sen göra matteläxan. Imorgon ska jag kanske vara med beckis, men får se hur de blir. Har lite sysslor här hemma jag måste göra :/

förrästen, mitt nya skal jag snackade om har kommit. Tycker det är hur gulligt som helst :*



svampbob fyrkant! <3

Kommentarer
Postat av: Hihi, sött!♥

2012-02-24 @ 14:54:01
URL: http://blaackspirit
Postat av: Amanda♥

Hihi, sött!♥

2012-02-24 @ 14:54:50
URL: http://blaackspirit.blogg.se/
Postat av: mandarinen

vad för telefon har du och vad köpte du skalet?

fett bra blogg du också har! :)

2012-02-26 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0