C.H.I.L.L.A.R.!

kom hem från beckis för ungefär 40 minuter sen. Hade de super roligt där, gjorde en hel del roliga saker! gick till hon igår, i -38!! :o fy satan vad kallt det var. Min mössa, ögonfransar, jacka och ögonbryn hade blivit knall vita för de var så kallt. Men var endå lite skönt att få komma ut, eftersom jag bara sitter hemma på dagarna framför datorn. Gjorde även illa mig i Fredags på fotbollsträningen, så kan knappt gå. Och ibland blir bara nå fel i foten så den orkar inte hålla upp mig så jag typ ramlar hela tiden, inte kul.. Så vet inte om jag kan vara med på gymnastiken imorgon... Och jag som måste träna tills tävlingen den 11 mars.. Kommer även inte kunna på Torsdag, för då ska jag till Nipvallen och se MODO :DD dom spelar mot a-laget, vet inte varför, nå dm sak. Men ska bli roligt!! men nu snart börjar ponnyakuten 3, så ska kolla på de!! bloggar mer senare ikväll, kanske!!


ÄLSKAR MIN GYMNASTIK GRUPP!!!♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0