Kvällsinlägg!

Tjaa!!
Nyss kommit hem från gymnastiken. Satt bara och kollade på eftersom jag hade så ont i mina fötter :/ men var kul endå! Har iaf varit med beckis idag, hon följde med mig hem efter skolan. Fick även träffa min nya lärare som min klass ska få, hon värkar heeeelt underbart snäll!! ❤ fick även reda på idag att vi kanske ska på 2 stycken gymnastik tävlingar i mars. Direkt efter varandra! Först en helgen innan sportlovet och en helgen på sportlovet, så är ungefär en vecka mellan tävlingarna!! LÄÄNGTAR!! får bara hoppas att det blir av också!! Imorrn ska beckis nog följa med mig hem efter skolan och sen drar vi på fotbollsträning. Ska även göra en liten rolig sak senare under dagen, kanske säger det sen!! ;) men nu ska jag ta och duscha sen lägga mig i sängen, bloggar mer imorgon! :D
Har verkligen inga bilder på mobilen, så ni får nöja er med en bild sen birstahov! Blir man inte sugen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0