perfect two! ♥

nyss kommit ut från duschen. Har inte hunnat bloggat idag för direkt efter skolan gick jag till konfermationen och sedan till beckis. aja, gymnastik träningen gick iaf super bra. Kunde inte vara med på tumbling eftersom jag glömt mina handledsskydd. Men fick göra annat skoj. Inte länge kvar tills tävlingen nu, ungefär 2 veckor :D längtar som en GAALNIING!! Det är ju sportlov också snart, och troligtvis drar jag till Nyland och är hos min mormor, BARA JAG! Skönt att få komma bort från allt ett tag, bara vara ute på "landet" och ta det lungt. Inge stress eller någon som tjatar på en, FETT SKÖNT! och mest av allt, FÅ TRÄFFA MIN HUND!! ♥♥ saknar hon enormt mycket nu!!
men måste träna glosorna nu, så bloggar mer imorgon!!



ALICE!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0