someone like you ♥

nyss kommit ut ur duchen, riktigt skönt att ta sig en varm dusch efter träningen. Gick typ AS dåligt på träningen, klarade bara handvolt volt.. Och de är snart tävling, känner att jag verkligen måste sätta mina varv!! btw, ni kan ju komma och kolla på tävlingen den 11 mars, i Umeå! :D
Dagen har iaf varit heelt OK. Tog bussen till skolan vid 8.10. Hade några lektioner och raster sen vid halv 1 drog jag till sjukhuset och gjorde min astmakontroll. Efter de gick jag och mamma ner till fiket och jag fick en RÄKMACKA!! :D sen skjutsade mamma mig till Angelica, så satt där ett tag med hon och hennes kompis Moa. Sen så klippte Angelica mig, vi käkade och drog på gymnastiken. Strax ska jag stänga ner datorn och lägga mig sängen och kolla på film! :)

btw, imorgon äre alla hjärtans dag och jag får fira den helt alone.. jäkla skit. Ska f*n köpa mig mina egna chokladhjärtan och deppa i mitt rum!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0