söndag!

vaknade vid halv 10, klev upp och gjorde lite frukost. Sen la jag mig i soffan och kollade på gladiatorerna. Förmodligen ska jag vara med Lollo efter maten, för just nu är hon och åker skoter. Hade de i alla fall super roligt igår, skrattade en hel del. btw, lollo är så snäll så hon ska hjälpa mig med min blogg, fixa desigen och sånt. Så kommer bli en hel del förändringar, tror jag!! (ni kan kolla på hennes blogg genom att trycka på lollo)!
eftersom jag inte hann att städa rummet igår så måste jag göra de nu, men bloggar mer under dagen!



Min katt får stå för bilden, bara för att han är VÄRLDENS bästa katt! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi super kul:)<33

2012-02-19 @ 17:38:43
URL: http://lovisasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0