Torsdag!

Heeeyy! :)
tänkte bara visa att jag lever. har ju inte bloggat på nån dag ;) har oftast inte så mycket tid för att kunna blogga, men ni får nöja er med dom inlägg som kommer :) igår var dagen verkligen super rolig. Först skolan med en underbar klass (även att vi fick oss en fet utskällning av rektorn), sen gymnastik på elevensval! Kommer hem och drar nästan direkt till gymnastiken igen!! gymnastiken var nog den knasigaste träningen jag varit på, även att jag inte kunde vara med. Men alla som körde, haha. Blev också lite tårar där, men det tar jag inte upp varför här. Har nyss käkat upp min frukost, så ska nog börja göra mig iordning till att dra till skolan! Min buss går ju om typ 20min, så ska nog skynda mig så jag inte missar den ;) hare bra!!

får även en bild på mig, ser super brun ut. Men är inte sådär brun irl!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0