Haappyy!! :D

Tjoo!! :)
Somsagt, dagen har varit helt underbar!! Fast blev inte så jag var med bästavän idag :( hade främmande och så. Iaf, fotbollsträningen var verkligen SUPER kul, kändes så skönt att spela igen. Även fast jag har världens sämsta kondition, och sen astma till det. Inte så bra kombinikation, haha ;) ska nog springa en hel del till sommaren, och kanske lite till våren också. Har iaf nyss packat klart alla väskor. Ska ju iväg till birstahov imorgon klockan 07.00 och göra det jag gillar mest, GYMNASTIK!!  drar dit med helt underbara personer, så kommer bli en lyckad helg i Sundsvall :) kommer försöka blogga där om jag har tid, men eftersom jag har gymnastik hela dagarna kommer jag non inte hinna. Men nu ska jag krypa till kojs så jag är pigg då jag ska upp 06.00, hare bra!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0