HISS/DISS

 
* filmen "the woman in black". Det är en film JAG tycker är bra, en film som både är läskig och spännande. Men man måste VERKLIGEN hänga med från början, annars fattar man ingenting. 
 
* Min bästavän "Rebecca".  Känt hon i några år nu, och vi är så nära varandra som man kan vara. Hon vet ALLT om mig, och jag litar verkligen på hon. Hon har samma dåliga humor som mig och är lika galen som mig. Vill alltid hita på nya tokiga saker och är en sån glad person. Har många bra vänner, men ingen är som beckis!
 
* Iphone appen "Shazam". En app som kan hitta vilken låt som helst! Hör jag en låt på radion, men vet inte vad den heter. Då tar jag fram shazam, slår igång den och vips så vet jag vad låten heter. En super bra app som jag tycker ALLA med iphone ska ladda ner. 
 
 
 
* facebook. Om jag ska vara ärlig tycker jag att facebook suger. Har blivit så otroligt tråkigt, och alla skriver bah så onödiga saker t.ex. "det regnar ute". Men som om inte vi visste det? Sen om nått fotbollslag/hockeylag eller vad som helst vinner, så BOMBADERAS facebook om vem som vann på 2sek. Man behöver ju egentligen inte ens titta på matchen, de är ju bara gå in på facebook så uppdateras allt där, varje mål och allt. ÅÅÅH!! 
 
* min vänskap med Alexander. JAG förstörde våran OTROLIGT bra vänskap. Han var min ABSOLUT bästaste killkompis, och jag förstörde de. Han visste EXAKT allt om mig, och vi smsade med varandra till 2 på natten. Han var den jag litade mest på, och den som förstod mig bäst. Jag vart sur och ledsen och tog de som att allt var hans fel, hur fan kunde jag vara så DUM? ingenting var hans fel, INGENTING. Det här är de jag ångrar MEST i HEEELA mitt liv. Att förstöra en sån bra vänskap, vi var BÄSTAVÄNNER. Shiiiet vad dum jag är, HATAR mig själv. 
 
* krigsfilmer. jag gillar verkligen inte krigsfilmer, jag rättaresagt HATAR dom. Det är verkligen få krigsfilmer som jag kan kolla på. Har sett EN enda krigsfilm som var bra, men annars suger alla andra. Att filmen går ut på att kriga mot andra och döda dom. är de bra? visst, skräckfilmer är väl nästan så också. Men ändå inte. Skräckfilmer är mer att en mördar andra och man blir rädd. Inte som krigsfilmer där dom dödar varandra och man vill bara skratta, haha. ett STORT minus för krigsfilmer. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Tack så mycket! :) Din är också fin.

The Woman In Black är bra. Bra miljöer och soundtrack.

2012-07-12 @ 17:51:15
URL: http://phose.blogg.se
Postat av: Olivia - Be Yourself

Åh, så bra att jag hittade hit! Har letat efter den appen skitlänge och nu vet jag vad den heter! Åh, gud vad bra ;)

Kika gärna in på min blogg när du har tid! Du kommer inte ångra dig :)
Kram

Svar: var ju inte så dumt att börja med HISS/DISS endå ;) och du hade helt rätt, skulle inte ångra mig att kika in på din blogg. Jätte fin och jätte bra! en blogg jag kommer börja följa, det är en sak som är säkert :)
None None

2012-07-12 @ 19:10:21
URL: http://messiolivia.blogg.se
Postat av: Emelie [fyra tjejer en blogg]

Fin blogg:)<3

Svar: tack desamma!! :)) <3
None None

2012-07-12 @ 19:33:31
URL: http://heen.blogg.se
Postat av: frost&five

Hej du!
Jag skriver till dig angående ett samarbete mellan bloggar. Jag bedriver bloggen frostandfive.blogspot.se och säljer smycken som är personliga eller inte. Du kan stämpla in ditt namn eller någon annans, det är bara fantasin som hindrar dig!

Jag undrar om du skulle vilja göra ett blogginlägg, alt lägga upp en logga i din sidemeny. Vad får du för det här tänker du? Av alla som gör detta kommer jag skriva upp på en lista och lotta ut armband till! Ju fler desto fler som länkar. Blir du också den 10e, 20e, 30e osv så får du ett personligt armband av mig gratis!

Kopiera en bild från min sida och skriv lite smått. Om du är intresserad mejla gärna till [email protected] eller lägg en kommentar på sidan så skriver jag upp dig!
Jag hoppas inte att jag slösade din tid eller störde.

Mvh, Frida Femling/Frost&5

2012-07-12 @ 21:29:28
URL: http://frostandfive.blogspot.se
Postat av: Maida

Sv: Tack så mycket, din är också fin! :)
Åh, dissar också Facebook.. Tröttnar på det :/

Svar: hihi tack! :) skönt att det inte bara är jag som tycker det. :)
None None

2012-07-12 @ 21:57:43
URL: http://maidre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0