åhh :'(

måste bah berätta en sak jag&ewe var med om idag.

började med att jag klev upp och behövde gå på toa, så jag gick upp till "toastugan". Fick syn på en jätte gullig hundvalp som sprang löst. Tänkte att någon var ute och gick med den, så jag tänkte inte mer på de. Då jag kom ut från "toastugan" var fortfarande hunden lös och sprang lite överallt. Skulle gå ner och berätta de här för Ewe, men hon var påväg till "toastugan" så då jag mötte hon visade jag hundvalpen. Vi gick fram och klappade den och sedan började den följa efter oss vart vi än gick. Såg några i en husvagn som hade "hundstaket" runt husvagnen, så vi trodde att det var deras. Frågade om de var deras, men tydligen var de inte deras :s Då berättade dom att det bodde några irländare i en husvagn lite längre upp som ägde dom. Men att dom inte var där, så dom hade släppt ut hundarna. Tydligen var det 2 hundvalpar. Han berättade även att dom hade varit ute HELA natten. Vi gick upp till husvagnen och kollade, ingen där. Hittade inte heller den andra hundvalpen. Dom hade ingen mat & bara smutsigt vatten. Berättade för Ewes mamma, och sedan berättade vi för dom som "äger" campingen. Men eftersom dom inte äger hundarna så får man ju inte bara ta dom, så vi fick gå upp och lämna hundvalpen. Då vi kom upp så hittade vi den andra hundvalpen, som bara stod och skakade. Man ville bara ta med dom hem, men får ju inte.. Känns förjävligt att veta att dom är SJÄLVA ute hela dagen/natten och inte får göra nånting. Får lite tårar i ögonen då man tänker på de!! En händelse jag ALDRIG kommer glömma. Dom var så gryyyyymt sötaaa!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0