Back on track!

herregud var jag varit dålig med att blogga. Har kunnat gjort det flera gånger, men har aldrig orkat. Förlåt för de! Kom ju iaf hem igår, hade de verkligen SUPER mysigt där vi var. En sak jag måste göra fler gånger! Var iaf med beckis då vi kom hem. Vi spelade cod, umgicks, spelade kubb och bah hade roligt. Satte upp vårat tält här på gården, ladda ner en serie på datorn och låg där i tältet och kollade på den, New girl, en serie jag verkligen rekomenderar. Så sjuuuuuukt bra! Vaknade vid halv 12 idag, gick in och åt frulle och sedan spelade vi lite cod, vi är grym, seriöst! Vid 2 drog beckis hem, och sen vid halv 3 så drog jag och familjen ner och spelade lite mini golf. Gick väl sådär för mig, kom näst sist ;) Sen vare bara att skynda sig hem och sen iväg på match i kramfors. Den matchen gick ganska dåligt, men ska inte gå in i detaljer. Kom hem för inte allt så länge sen, så ska strax hoppa in i duschen. Sen efter de måste jag PACKAPACKAPACKA. För gissa vad som händer imorgon då? jo JAG och EWE åker till Norrköping. Gå på kolmården, bo i husvagn och bah hare så jäkla gött. Hur najs är inte de? Längtar så sjukt mycket. Åker hem på Torsdag, så är där i 4 dagar :D Och sen ska jag även ner på stan imorgon, vid 12. Träffa angelica & pernilla vid halv 1 så ska dom få sin överraskning :3 Men nu måste jag hoppa in i duschen, så försöker jag blogga senare ikväll :)
 
asså orka vara seriös, då man kan vara sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0