förlåt :$

asså guuud, ber så hemsk mycket om ursäkt för den dåliga "bloggdagen", men har verkligen inte haft nån tid. Varit på risön hela dagen, hem och åt, drog på träning och nu är jag hemma. Faktiskt ganska skönt att lägga bloggen åt sidan för en dag och bah umgås med dom jag tycker om mest och bah ha skoj liksom. Nu ska jag iaf hoppa in i duchen, sen blire att fixa nånting gott att äta och efter de ska jag kolla på SVERIGA-UKRAINA. Bloggar väl mer efter matchen ;)

btw, fick en fråga om hur jag gör mina headrar. Och jag fixar bara dom i photoscape. Lätt & bra!


bild sen gullvik

Kommentarer
Postat av: hejhej! :)

men varför måste din blogg vara så bra??

2012-06-12 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0