Halloj!!

Vart även en dag idag då jag la bloggen åt sidan. Har haft en super mysig dag med världens bästa klass, kommer sakna dom så otroligt mycket nu när vi splittras. :'( åhh... Iaf, imorgon äre skolavslutning och jag är gryyyyymt taggad. Väckarklockan står på 06.00 så jag hinner fixa och dona litte. Nu ska jag iaf mysa ner mig i sängen och kolla på film. Kommer spendera hela dagen imorgon med den/dom jag gillar meeest!!! Så kan inte lova någon bra uppdate. Hare bra för de ska jag ;)

Btw, var på stan efter skolan med några vänner och skulle leta en skolavslutningsklänning. Men allt slutade med att vi var på lindex och testade barnkläder ;) mhaha, så roligt kan vi ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0