hos bästavän

Sitter just nu på beckis säng och har lånat hennes dator så att jag kan blogga lite :) iaf, dagen har faktiskt varit helt OK. Sov ju somsagt hos vickan inatt, klev upp vid halv 12. Gjorde oss iordning och sedan gick vi hem till mig. Fixade lite saker hemma hos mig och sen drog vi ner på risön. Och ja, jag vet att det var jätte dåligt väder. Men vi var så badsugna så vi drog ner endå! Vid kvart över 6 drog vi till vickan, hon bytte om lite snabbt och sedan drog vi hem till mig. Käkade, jag bytte om och sedan drog vi och kollade på mitt lags match, dom vann med 10-0, så ett stort grattis! Sen drog vi till beckis, sen ner på konsum och köpte dricka och sen nu sitter vi här och gör ingenting typ.
 
btw, nu äre så att min bästavän har startat upp sin blogg igen efter en låååång bloggpaus. Så nu tycker jag att ALLA kan lägga ner lite tid på att gå in och kolla på hennes blogg, hon skulle uppskatta det enormt mycket. Jag kan lova er, ni kommer INTE ångra er. Den är suuuper bra!! Tryck HÄR för att komma till hennes blogg, eller tryck här ---> http://rebeccastrandlund.blogg.se
 
idag får min bästavän stå för bilden, tog den igår på risön ;) hon i sina bästa dar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0