Hos moffan.

åhhhh vad sur jag blir! Blogg.se appen funkar inte, den bara dampar. Så kan inte mobilblogga, och kan därför inte heller blogga. Har inte alltid tillgång till någon dator heller! Och då jag väl hade de idag så dog ju datorn, så hela inlägget försvann. Aja, får hoppas på att appen funkar snart igen så kommer jag blogga EXTRA mycket, bara för att jag inte gjort det nu. 
Sitter iaf hos moffan nu som fyller år, grattis till han. Snart hämtar beckis mig och vi drar hem till mig där det blir filmtittande med en hemlig person, mhaahha. Nu ska jag iaf gå ut och umgås med dom andra, så får jag väl blogga från min dator senare ikväll. Hare gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0