Lördag.

har verkligen haft no time to blog. Drog på match igår vid 6, kom hem och duschade. Sedan satte jag mig framför TV:n med familjen och kollade på en film. Somnade en halvtimme, vaknade och hade hosta så kunde inte somna förns halv 5 typ :o Vaknade sen vid halv 10, klev upp och åt frulle. Gjorde mig iordning och drog ner på stan. Köpte ett par nya fotbollskor, ett par shorts, fotbollsstrumper, skavsårsplåster, resorb och lite annat. Drar ju somsagt till storsjöcupen på TIDSAG morgon, så var och köpte lite grejs för de. Var på stan till halv 3, drog på MM och kom hem halv 4. Sen har jag bara tagit de lugnt lite. Strax mat, och efter de ska jag städa lite snabbt och sedan drar jag till Jennifer och slaggar där inatt, beckis ska också sova där för er som ville veta ;)! Har även börjat på filmerna, men inte riktigt klara än. Ska fortsätta med dom strax, så dom kommer KANSKE upp ikväll. Nu ska jag iaf spela lite cod, så försöker jag blogga mer sedan!! :)
 
B.J.U.D.E.R!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0