Sorry!!

La faktiskt bloggen åt sidan idag, och bara hade en rolig måndag liksom! Hade ju fotboll hela dagen med min underbara klass. Gick kanske inte så bra för oss, men vi hade kul och de var huvudsaken. Efter fotbollen så var jag med Ewe, och ska slagga hos hon inatt. Har haft de super skojigt med hon, och kommer fortsätta ha de imorgon. Ska vara med hon HELA dagen imorgon också. Fett najs asso!! Nu ska jag spela lite spel och sedan hitt på na med ewiis. Hare gött så försöker jag blogga imorgon!! :)

Bild från havet ;)


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti natti :)

Sov så gott så hoppas jag att du får en bra tisdagsmorgon ;D

2012-06-04 @ 23:34:11
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0