sur/glad

gjorde mig i ordning och drog på fotbollen som vanligt till kvart över 5. Hade fått stressat i mig en tallrik med flingor och fått gjort mig i ordning jätte fort. Då vi väl kom dit så äre INGEN där :o seriöst, då har vi ingen träning... Så hade gjort allting i onödan. Aja, lite skönt och bah chilla liksom ;) Ist följde jag med mamma och pappa och handlade lite för morgondagen. Drar ju till ett jätte mysigt ställe och tältar&fiskar. Hur mysigt är inte de? Har nästan precis käkat middag, PIZZA! ♥ Ska strax försöka föra över bilderna från mobilen till datorn, funkar det inte nu ger jag upp. Fett less på att försöka hela tiden! Funkar de så kommer en film med bilderna från stockholm senare ikväll :) Men nu måste jag gå på toa, annars kommer jag pissa på mig ;)
 
i know, old picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0