svar!

1. Hur många killar har du haft??

svar: 12, men dom flesta var då jag var liten, och då hade man ju en kille bara för att liksom ;)

2. Vilka var seriösa??

svar: bara haft 1 seriöst förhållande :)

3. Vad är det mest korkade du gjort??

svar: en sak som jag inte säger i bloggen, sorrysorry.

4. Är du populär??

svar: nä de tror jag väl inte :)

5. Är du kär i nån nu??

svar: kanske de ;)

6. Gillar du dig själv??

svar: asså, jag vet inte. Ibland gör jag de och ibland inte

7. är du singel?

svar: ja de är jag

8. om du fick 1 miljon kr vad skulle du göra med pengarna?

svar: åkt utomlands med min familj, köpt en segway, köpt en hund och gett massa pengar till cancer fonden och barn i afrika osv.

9. har du varit utomlands?

svar: nej de har jag inte

10. favorit blogg i solle?

svar: har många, men typ TIMEFOREVER (♥), ewe, emilia, olivia, beckis och ida

11. Bästavänn?

svar: REBECCA!!♥

12. cola/fanta?

svar: fanta

13. dator/mobilen?

svar: mobilen

14. vem älskar du ortoligt mycket?

svar: älskar många, men min familj&släkt, mina vänner :)

15. oskuld?

svar: haha ja

16. vill du ha barn när du blir stor?

svar: japp, 2 st :)

17. sminkar du dig på vardagarna t.ex på skolan?

svar: nej de gör jag inte

18. längtar du till storsjöcupen? isf vad längtar du till mest, disco/matcherna/umgås med alla i laget?

svar: ATT JAG GÖR!!!! jag längtar till ALLT, EXAKT allt.

19. har du nått djur?

svar: ja, en katt & en hund

20. bästa som har hänt dig?

svar: mycket bra som hänt, men om jag måste välja så är det väl en nyhet jag fick reda på för ett tag sen

21. favorit färg?

svar: rosa, svart, ljus blå, lime grön

22. godis/chips?

svar: GODIS

23. hur många seriösa förhållanden har du haft?

svar: ett

24. hur många kuddar sover du med?

svar: 6-7

25. vill du bli rik?

svar: vem vill inte?

26. högsta önskan?

svar: få åka utomlands

27. skulle du vilja ha en bäbis apa som bor inne hos er?

svar: jaaaa!!

28. vad är du livrädd för?

svar: få en sjukdom och dö, eller att någon i min familj dör

29. din äldsta kompis?

svar: förstår inte frågan :s

30. vill du bli modell? för du är ju så snygg!

svar: njae, jag har velat. Haha tack! :)

31. har du haft hål i tänderna?

svar: japp

32. Vad heter dina föräldrar? :)

svar: Sandra & Perra

33. favoritfärg?

svar: rosa, svart, ljus blå, lime grön

34. bästa vän

svar: rebecca

35. kär i?

svar: en kille

36. på g med nån?

svar: vem vet, kanske de kanske ;)

37. bästa film?

svar: the last song

38. bästa låt?

svar: Young homie - Chris Rene

39. bästa idrott?

svar: GYMNASTIK!!♥♥♥♥♥

40. hur ska din dröm kille se ut??

svar: längre än mig, snäll&omtänksam. går typ inte att beskriva han.

41. favorit kusin?

svar: vet faktiskt inte

42. en person du inte gillar?

svar: L

43. vilka har du varit tsm med?

svar: typ samuel, alex, wille, nicke, kg och några andra ;)

44. de bloggar du läser mest!?

svar: nellieberntsson & timeforever

45.vad gillar du att göra?

svar: umågs med kompisar, åka på äventyr, sova, spela fotboll & träna gymnastik (♥♥)

46. vad hatar du att göra

svar: städa

47. vad vill du bli kallad för?

Svar: mathilda elller lillan

48. vad har du haft för djur??

svar: katter, hamster, marsvin, kaniner, fiskar, möss och grodor

49. Vilka två personer du kan berätta allt för?

svar: magda & beckis

50. vad tycker du om mig EXAKT!!! ♥

svar: jag tycker du är en super snäll person. Kan vara lite jobbig ibland med endå världens bästa. Oftast snäll mot mig och ställer nästan alltid upp. Världens bästa syster!♥

 

hoppas ni blev nöjd över svaren :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Grodor? Var få man dom ifrån?

Svar: De finns och köpa på olika djuraffärer. Men jag hittade 2 grodyngel och hedde dom i ett akvarium. Och sen hade jag dom tills dom fick både fram ben och bak ben och ett tag till. För sen släppte jag ut dom :)
None None

2012-06-30 @ 10:07:18
Postat av: Du vet vem

De blir 2 seriösa förhållanden snart!:)

2012-07-06 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0