tillbaka... eller vad man nu säger ;)

 
efter fler TIMMARS jobb med designen har jag nu fått till den helt OK. Är inte helt klar, några små saker som ska fixas bara. Hade ju fått till allting så bra först, och sen fuckade allting upp och jag fick återställa ALLT. Så orkade inte göra om de igen, eftersom den designen tog några timmar att sitta och fixa och trixa med. Har även suttit med den här i några timmar. Den ser ganska enkel ut, men alla dessa små detaljer gör mig nästan tokig, tar sån fruktansvärd lång tid.. Eller iaf för mig, för att bloggen vill ju aldrig sammarbeta med mig, så allt blir bara knas typ. Nu ska jag börja göra några tidsinställda inför helgen då jag kommer vara borta och inte kommer kunna blogga. Bättre än ingenting juh. Så ni får hålla utkik nu till helgen om det kommer något litet "extra" spännande inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0