home!!!

hemma nu efter en UNDERBAR dag i Umeå med världens bästa gymnastikgrupp! sjukt nöjd över att jag går i den grupp jag gör! Blev iaf silver för våran del, sjukt nöjd! Och ennu bättre, en ur vinnarlaget kom fram till oss och sa, "jag fattar inte varför ni inte vann, ni var ju sjuukt bra!! ". Alltså att höra de från en tjej som är sjuuuuuuukt duktig, asso jag kan verkligen inte förklara den känslan! Kändes som att jag svävade bland moln. Att liksom först få göra de jag verkligen älskar, sen att få en bra plasering och sen att en ur vinnarlaget tyckte att VÅRAN grupp skulle vinna! alltså ni fattar inte hur glad jag är nu, mitt liv bah rullar på och jag mår super bra! kan de bli bättre? Eftersom jag varit på tävling hela dagen har jag ju inte så mycket att säga. Skola imorgon, eftersom lovet är slut. Ingen träning, får vila imorgon. Sen finns de inte mycket mer att säga! Ska väl stänga av datorn och lägga mig i sängen. hörs imorn! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0