i need sombody to love! ♥

nyss kommit hem från Nyland. Var och åt hos min mormor med familjen, myys!! Då vi var där passade jag och min syrra på att knäppa lite kort, så dom kommer väl upp på bloggen kanske imorgon :) Åt iaf super god mat, och hade bah allmänt skoj. älskar min släkt!♥ ska strax kolla på ponnyakuten, och sedan krypa till kojs. För imorgon väntas en dag då jag har fullt upp. Skola till halv 3, gå hem, äta, byta om, åka till gymnastiken och kommer hem vid halv 10! Ska även vara med bästavän efter skolan, så då åker vi kanske med varandra till gymnastiken! men ska checka ponnyakuten nu, bloggar mer imorgon kväll!



bildbrist!!


Kommentarer
Postat av: ida

du är så fin mathiilda! ♥ :')

2012-03-19 @ 20:28:46
URL: http://frestadiusfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0