jag älskar dig! ♥

är så sjukt glad nu! Livet bah rullar på och allting blir som jag vill, jag kan inte vara gladare!
Har inte hunnat bloggat idag pågrund av tidsbrist, men gör ett litet kort inlägg nu såhär på kvällen! ;) Kom hem från träningen för ett tag sen, har tränat stenhår nu på att gå ner i brygga på golvet, och nu sitter de klockrent (y) efter skolan var jag med bästavän och vi hittade på massa sjukt roliga saker! Vi skrev faktiskt en sjukt rolig låt, med gitarr och allt, hahaha ni ska bah höra den, ni kommer döö!! :D Imorgon äre film med den bästa klassen, lite såhär fredagsmys! Sen vid 1 kommer mamma och hämtar mig och jag följer med till hennes jobb. Och senare så kommer Ewes farmor och hämtar mig och Ewe och sen drar vi till MORA!!! Asså shiiieet vad jag har längtat asså, längtat i flera veckor!! Kommer gå på stan, checka vasalopper och bah leva livet och chilla. Drar hem på Måndag och då blir de hårdträning med gymnastiken eftersom jag drar på tävling nästa helg!! Har knappt en dag ledig då vi har sportlov, sjukt asså.. Men ska ta och packa de sista inför mora och sen ska jag lägga mig och sova!!



P.S. kommer nog inte blogga så mycket under den tid jag är i mora, kanske inget alls. Men får se hur de blir!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0