nervös!

är riktigt nervös inför morgondagen, har nog aldrig varit såhär nervös. Men känner mig ganska säker på mina varv, fast inte så säker på friståendet.. men kommer nog gå super bra!! går ju liksom i VÄRLDENS grymmaste gympagrupp som jag vet gör as bra ifrån sig, alla är verkligen super duktig!!
Klev iaf upp vid 8.20, gjorde mig iordning och drog till gympan. Tränade till 12, sen drog jag ner på stan och köpte speciella strumpor. Har varit hemma ett tag nu och ska strax börja packa väskan! måste även åka och handla de lilla sista som fattas till tävlingen. Har även glömt att berätta att igår så gjorde jag två sjuuukt roliga saker, tycker jag iaf! Först fick jag följa med Moa och hennes "syrra" till Undrom och kolla på Border collie valpar, dom var sjuuuuukt sööt! efter de åkte vi till ett stall, där jag fick träffa världens gulligaste häst! Den var sjukt liten och sjukt söt! ångrar verkligen inte att jag följde med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0