Sur -.-

Hemligheten jag skulle berätta på fredag, JAG HAR GLÖMT BORT VAD DET VAR :o kommer verkligen inte på va de var, får hoppas på att det inte var något viktigt. Men kan iaf berätta att på lördag kommer jag ha en gymnastik dag också. Har först uppvisning på valla 10 i 10, så kom och kolla!! Och sen ska jag åka till hallen och fixa en station jag ska ha då några gymnaster ska träna. Sen ska jag tillbaka till valla för att äta lunch. Sen tillbaka till hallen igen för då kör vi igång med dom här mindre gymnasterna. Och efter det kommer det en sjukt grym kille som ska visa lite trix på trampolinen, kommer bli sjukt roligt!! men måste fixa mig för att dra till skolan, bloggar somsagt ikväll :)

Har inga bilder på telefonen, så får bli en bild jag bah hittade på Facebook ;) sjukt sööt!!


Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas du får en bra onsdag! :-)

2012-03-21 @ 09:10:47
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0