SVAR!

1. Har du/ har du haft djur?:
Jag har haft ganska många djur, men just nu har jag en katt&en hund!

2. Vilket är ditt favorit djur?:
HUND!

3. Vart bodde du förut? Hur var det där?:
Jag bodde i helgum innan jag flyttade hit till Sollefteå. I helgum var det SUPER mysigt, ville egentligen inte flytta, för de är verkligen en super mysig by!

4. Vilka bästisar har du haft?:
thilda, emma, samuel & måns. Men vi snackar inte längre eftersom vi alla splittrades! men har ju andra bästisar nu!!

5. Gilla du nån?:
njae, vet faktiskt inte om jag gilllar "han" på de sättet.

6. bästavänn?:
har faktiskt många "bästisar", men de kan faktiskt bara finnas EN riktig bästavän, och det är Rebecca Strandlund (beckis)

7. favorit bloggen? [i sollefteå]:
ojj, faktiskt läser jag inte så många bloggar från sollefteå. Men brukar läsa dom här bloggarna ibland, www.eeveliina.devote.se, www.frestadiusfoto.blogg.se, www.eemilialindmark.blogg.se, www.oliviaasoderqvist.blogg.se !

8. Har du bra självförtroende?:
asso, njae! lite mittemellan, ibland tycker jag de och ibland inte!

9. bryta armen/bryta benet? ;p:
bryta armen!

10. är jag snäll? ;):
jaa, du är super snäll!!

11. sötaste killen?
finns faktiskt sjukt många söta killar. Men måste faktiskt säga jesper :)

12. Vem gillar du just nu? Om du inte gillar någon så vem är du mest intresserad av just nu? <3:
asso gillar och gillar gör jag nog inte. Men är lite små intresserad av en kille ;) hihi, säger inte vem! sorry.

13.äru kär?
njae, kanske liite!

14. äru singel?:
ja, jag är singel.

15. hur många killar haru haft ?:
10 st, men dom flesta var då jag var liten. Och då var man ju tsm bara för att ha en kille liksom ;)

16. tycker du att du är fin?(p.s du är sjuuuukt fin):
asso jag kan väl inte säga att jag är ful direkt! för de tycker jag inte. Men jag tycker inte jag är fin heller. Så de är nånstans däremellan ! hihi tack så himla mycket♥

17. dina bästa vänner förutom beckis?:
moa, jennifer och Emma!

18. gymnastik eller fotboll?:
GYMNASTIK!!♥

19. vill du börja i nån annan sport?:
nej, inte vad jag kommer på nu!

20. Vem/Vilka är din bästa kompis?!:
somsagt, man kan liksom bara ha EN riktig bästakompis! Och då är de beckis. Men sen har jag fler bästavänner som moa, jennifer och emma!

21. Vilken är du kär i?!:
jag är liksom inte kärkär, utan lite små intresserad av någon bara!

22. Tycker du att du är fin eller ful?!:
jag tycker faktiskt inte jag är ful, men inte fin heller. Så nån stans mellan där ;)

23. Är du tillsammans med någon nu?!:
nej!

24. Vem/Vilka har du roligast med?!:
finns sjukt många, men moa, beckis, jennifer, emma och CASTRO!♥

25. Vem har du bråkat med mest?!:
min syster!

26. Vilken kan du lita på mest?!:
beckis&moa

27. Vem kan du lita på till 1000000000000000%:
beckis&moa

28. Vilken klass går du i?!:
6a♥

29. Hur många år är du?!:
12, fyller 13 iår

30. Vilken hatar du?!:
asso hata är ett ganska starkt ord! men jag tror faktiskt inte jag hatar någon, jag ogillar väl vissa personer. Men hata någon, nej de gör jag inte!

31. Vilken älskar du?!:
finns ju sjukt många som jag älskar, som min familj,släkt,vänner? men måste säga att jag verkligen älskar min hund!♥

32. Tycker du att du är snäll eller dum?!:
de är lite varierande. Som när jag retar min lillebror tycker jag att jag är dum, eller mer ondskefull. Men då jag hjälper mina vänner och sånt tycker jag att jag är snäll.


kanske inte så super många frågor, men var ju några iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0