Trött!

Lägger mig i sängen nu efter en sjukt bra dag! Kööng dag på skolan, skoj Time efter skolan och nattbandy. Ska upp tidigt idag, eller tidigt och tidigt, kanske 8-halv 9. Och som jag skrivit förut, har uppvisning på valla 10 i 10, så jag tycker alla ska komma! Och sen äre "prova på dag" på i21, där vem
Som helst får testa på gymnastik!

Har även fått en kommentar där de står
"olivia fotade ju dej för nån dag sen kan inte du lägga upp bilderna? :)"

Självklart kan jag det. Men har lite fullt upp under helgen och behöver använda min dator. Men lovar att dom kommer innan Torsdag :)


Kommentarer
Postat av: Idaa

Kan inte du ha en frågestund? (:

2012-03-24 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0