my life, your dream!

shiiet vad fint väder de är ute assoo, tummen upp för de!! (y)

har faktiskt inte gjort mycket alls idag, även fast vi har lov. Har bara suttit vid datorn och TV:n, och fotat liiiite. Ska kanske åka till min mormor idag, hade ju bestämt att jag skulle åka dit nån gång på lovet. Men får se hur de blir! har kollat runt lite på internet nu och hittat sjukt mycket jag vill köpa tills sommaren! Är ju faktiskt inte såå himla länge kvar tills snön är borta! Om det fortsätter att vara lika fint väder som idag så är de iaf borta tills min födelsedag. Ska strax ta och äta nånting, men först ska jag checka blocket, haha ;)

btw, bilderna jag tog i dag lägger jag upp senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0