Whats inside her never dies, because the melody feeds her soul

ska strax äta och sedan dra till beckis, om allt går bra så kommer jag sova där inatt! Men får se hur de blir. Har inte orkat städat, så ska försöka hinna göra de lite snabbt nu innan maten. Har massvis att göra faktiskt, ser ut som värsta bombnedslaget :s Var och handlade lite med mamma efter att hon hämtat mig. Fick världens gulligaste tvättkorg jag ska ha på mitt rum! fick även lite godis och vitchoklad. Eftersom jag kommer dra till beckis så kommer jag inte ha tid att blogga nånting, men får försöka göra så gått jag kan. Men nu ska jag slå igång musik på högsta volym och städa.



Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas du får det mysigt!

Sv. Awii <3, betyder verkligen! Tack!

2012-03-16 @ 18:54:41
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0