Åh herre jusses...

...vad jag har pluggat. Inte gjort annat än att plugga sen jag kom hem, men nu sitter nästan allt! Så får jag inte minst ett E på provet så vette f*n. Träningen, hur gick den? Jo den gick faktiskt ganska bra. Känner mig mer säker inför tävlingen än vad jag gjorde igår t.ex. Satte allt jag ska göra förutom en sak, så ganska nöjd. Imorgon är de sista träningen inför tävlingen. Ska även dra på stan efter skolan med mamma och köpa lite grejs inför tävlingen. Taits, hårspray, gummisnoddar osv. Affären är också ett måste! Även imorgon är ju provet, snacka om nervös jag är, uhuhu! Iaf, har inte mycket mer att skriva om förutom att jag ska sova nu. Ska upp extra tidigt imorgon = måste sova mycket nu. FÖRSÖKER få lite tid mer imorgon så jag kan slänga in ett inlägg, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0