back on track

tillbaka nu efter att det har hänt lite jobbiga saker. Dock inget jag tänker ta upp här på bloggen! Skoldagen gick bra, ganska lugn dag. Idrott sista timmen, och efter det gjorde jag, Matilda och Fanny en liten bus sak, hehe ;) Fick sedan skjuts hem av Matilda, tack!♥ Kom hem och startade datorn, kollade runt lite på facebook. Knackar sedan på dörren, ska gå och öppna och in kommer världens bästa morbror. Blev otroligt chockad, eftersom jag bor i Norge! Men vart också jätte glad! Så satt och snackade med han ett tag samtidigt jag åt middag. Nu sitter jag och vräker i mig lite godis som den tjockis jag är ;) träning ikväll kl 20.00, får se hur det går eftersom jag är lite förkyld :/ hoppas de går bra. Men nu ska jag chilla vidare, fixa och trixa med designen så försöker jag slänga in nå inlägg innan jag åker :)
 
jag saknar dig min underbara hund! hoppas du har det bra... ♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Du är stark finaste vän! Kram♥

2012-11-27 @ 15:38:55
URL: http://aalvahogberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0