Cs med bästavän

Jao. Spelat cs sen klockan 12 ungefär = 2 timmar snart. Fett grym är vi, riktiga eliter. Haft en jätte mysig dag med bästavän! Kollat massa handboll, käkat gottigotta, kollat film med familjen, snackat om allt osv. Vet inte alls när vi ska lägga oss, men börjar faktisk bli lite trött. Och sen på måndag blire att kliva upp tidigt för att komma tillbaka till skolan igen :/ ursch. Är inte alls sugen för skolan nu! Ge mig ett års lov eller nått ;) men får även köra igång med gymnastiken igen. WEHOW! Snart truppcupen så blir till att träna stenhårt nu.. Sen efter de blir det KLUBBMÄSTERSKAPET! Yeah, de kan alla komma och kolla på ;)! Även skrivit ett inlägg som ligger på tidsinställt nån gång under veckan, så håll koll! Kan få reda på dagen på måndag, hehe :) nu ska jag iaf chilla vidare med min underbara vän och sedan lägga oss för att orka med morgondagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0