FREDAG!

klev upp 6 (?) haha fattar inte hur jag orkar. Gick bara upp och tog fram lite kläder, och sen satte jag mig här. Suttit vid datorn ett tag nu så passar på att blogga. Idag är en BIG dag, en fett rolig dag! Det vi väntat på i 2år är äntligen här, sjukt vad tiden går fort :o Slutar skolan kvart i 4, drar direkt hem och fortsätter packa. Ska in på affären och handla lite också, men de kanske vi gör efter skolan? Sen vid kvart i 6 drar jag till hallen och möter upp beckis och sen kvart över 6 åker bussen. Ska bo på någon skola, tror att alla sollefteå lag ska bo där. Så det kommer bli kul! Kommer försöka ta så många bilder som möjligt, men får ju se hur mycket tid jag har och så. Men nu ska jag fixa mig, har lite grejs att göra. FÖRSÖKER blogga innan jag drar till skolan också, men vi får se. hörs.
 

Kommentarer
Postat av: alvah

Lycka till finaste vän! Kommer och hejar på er!♥

2012-11-16 @ 15:18:54
URL: http://aalvahogberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0