Godmorgon

Fått lite frågor om den här mannen som hoppade från bron, hur det gick för han. Så tänkte att jag kunde säga de här. Dom HAR hittat han, i ett insug till kraftverket med tyvärr var han död... Faktiskt lite läskig att det hände här :/ iaf, gick upp tiidigt för att duscha eftersom jag pluggade så mycket igår kväll så jag inte hann. Nu ska jag fixa mig de lilla som är kvar sedan gå ner till bussen. Tråkigaste skoldagen på hela veckan +prov. Kan inte bli jobbigare. Efter skolan drar jag ju på stan och sedan har jag träning ikväll. Då jag väl kommer hem ska jag faktiskt kolla ett avsnitt PLL och chilla! Förtjänar det då jag gjort prov ;) haha. Men måste fixa mig nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0