Godmorgon

vaknade halv 7 imorse (?). Sovit jätte dåligt och oroligt, fast har sånna nätter ibland! Kunde inte somna om så gjorde mig i ordning ist och har nyss kollat ett avsnitt PLL. Inte kommit så jättte långt, men en bit iaf. Idag äre chilldag på skolan, bara typ slöjd-hål-mentorstid-teknik-bild osv, alltså en rolig dag. Och ikväll har jag gympan, tror vi skulle köra lite matta eller så, hoppas de iaf! :) Men tänkte bara slänga in ett inlägg nu på morgonen då jag endå hade tid, för ska strax dra ner till bussen. Först ska jag bara fixa dom sista sakerna innan skolan :) bloggar mer då jag kommer hem.
tågresan till stockholm, miss that :'( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0