hej och hå jag dör

Var en riktigt jobbig natt, inte med sömnen, utan med ett problem med min "förra" bästis. Japp, ni läste rätt. Vår vänskap är över, sorgligt nog. Tyckte om han så mycket som vän! Så fick prata med massa kompisar för jag var så ledsen, tack!♥ Vaknade iaf vid 7, låg och drog mig i sängen ett tag tills jag klev upp. Gjorde mig i ordning och så och drog iväg på skolan. Var väl helt okej, bara lite jobbigt med tanka på att "han" går i min klass :/ men stod ut hela dagen. Drog sedan med mamma och pappa och kikade lite ;)! Hem och fick direkt sätta mig och plugga lite, har matteprov imorgon eftersom jag missade de i Fredags. Måste även säga att jag fick ett B i svenska, så sjuuuukt nöjd, ett B!! :D Nu ska jag iaf chilla vidare med denna låt spelandes 24/7 i mina öron. Är egentligen inget One direction fan, men denna låt. GRYM var ordet, älskar den!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0