i belive i can fly

träningen idag, hmm hur gick den? körde några dubbla, som gick ganska bra. Fast var ganska trött så körde bara några gånger annars körde jag typ bara en volt ;) sen mot slutet körde vi lite bomflickisar och snackade och så. Fick sedan skjuts hem av Emma eftersom mamma & pappa är nere och bowlar. Imorgon vet jag faktiskt inte om det blev någon träning eller inte, eftersom det var så många som inte kunde... Men om den blir nställd ska jag och beckis dra och kolla på någon uppvisning på hullsta :) men kommer bli lika roligt de. Men nu ska jag ta mig en snabbdusch och sedan krypa till kojs, eftersom sängen bara ropar efter mig nu. Pluggat lite också, och tror det kommer gå ganska bra, eller jag hoppas de iaf :) men nu ska jag dra, tjaoooooo ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0