Landat i min säng

Denna dag var skojsigt med endå ganska dryg och jobbig. Börjar med skolan då, och den gick ju bra! Drog sedan ner på stan med syrran och kikade lite och sedan hämtade mamma oss. Satte mig och kollade på PLL typ 2 avsnitt och sedan åt jag. Dick göra mig snabbt i ordning för att sedan dra till gymnastiken. Och hur träningen gick? Piss. Fick ont och var trött, så då gick de verkligen Inge bra :( blev sedan somsagt hämtad av min låtsas mormor och åkte hem till hon och morfar, satt där och kollade på ett sjukt program som handlade om stalkers, sjukt asså! Mamma och pappa kom nångång vid 10 (?) och då vare bara att dra hem och börja plugga. Har SO redovisning imorgon så jag behövde bara fixa några saker, och sen en engelsk saga. Så nu har jag äntligen kunnat lagt mig i sängen och bara ta de lugnt. Känner att det är nånting heeeela tiden nu, jobbigt men endå roligt för då vet man att man angagerar (?) sig mycket. Vet att bloggen blitt tråkig, men jag har planer With My friends så hoppas de blir av så kommer det förhoppningsvis bli lite roligare inlägg och så :) men nu ska jag försöka somna, behöver all sömn jag kan få. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0