Lika trött som en gorilla

Är verkligen ap trött! Ska strax försöka sova, efter jag skrivit klart! Skolan idag gick jätte bra, fick MASSOR av fika och dricka på mentorstiden = Mathilda gillar. Mamma hämtade mg efter skolan och jag drog hem, käkade, kollade instagram osv. Gjorde sedan i ordning mig för gymnastiken och drog dit. Gick jätte bra, vi var bara 6st så körde lite roliga saker! Klarade b.la. Dubbelvolt och bomflickis. As kul! Drog hem, fixade några saker och så och ligger just nu i sängen halvdöd! Förlåt för den enormt dåliga uppdateringen idag, men vet inte varför jag inte bloggat :s aja. Ska försöka sova nu, annars kolla Facebook. Godnatt! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3275449/images/2012/pic_50ad4e529606ee707bab4789.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0