mår som en kung

träningen gick mer än bra! Alla körde super bra och  vi peppade verkligen varandra. Nu blire till att packa och sen hoppa in i duschen. Upp tidigare imorgon för att fixa lite saker. Efter skolan kommer mamma och hämtar mig och vi åker direkt hem och sedan fixar jag väl de sista och kvart i 6 ska jag vara i hallen då jag ska möta beckis. Kommer bli en galen rolig helg! Får se om jag får till nå internet så jag kan blogga, annars kan jag förhoppningsvis kanske fixa så någon annan bloggar, huh vad säger ni om de då? ;) men nu har jag faktiskt inte tid för att sitta vid datorn, hörs ikväll! :)
Truppcupen 2012, HÄR KOMMER VI!!!! Varnar er, vi kommer äga sööööönder alla lag!!! förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0