Min bästa lillasyster! ♥

Du är en underbar person. Du tänker alltid på andra och ställer upp till 100% av det du kan ge. Du gör en glad och har härlig humor. Vi kanske inte är så "jätte" nära varandra eftersom du aldrig berättar något för mig, men du ska veta att varje gång jag läser på din blogg eller vart det än är så blir jag så jävla orolig. Du ska veta att jag alltid finns för dig, vad som en gäller!! dag som natt. Du går före allt annat för mig, lillasyster. Att vara storasyster till en tjej som är mognare i sin ålder, duktig på att sjunga, GRYM på gymnastik och i fotboll och dessutom så snygg! jag är glad för att få vara det. Det kanske inte märks så mycket att jag kanske bryr mig, eller så vill du kanske inte se det? MEN jag kommer AALLLTTID vara där för dig. jag vill att du ska veta det Mathilda!
 
Du är bäst, du är så enormt stark och en underbar tjej.  ♥
Du är perfekt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste du att du kan söka till Victoria's secret fashion show?
Det gör du genom att ansöka här: http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=3086310&referer=3743893&rel=link

2012-11-25 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0