PLL

wow vilken fullsmockad dag. Vaknade och gjorde mig i ordning, och drog ner till bussen. Bussen var sååklaaart försenad 20 min nu då de var så kallt ute, men då den väl kom så kom vi ganska snabbt till skolan. Skolan var okej, var kortdag. Fast fick stanna kvar efter skolan och göra ett matteprov jag missade förra Fredagen. Pratade sedan med Alva sjuuuukt länge, pratade om allt! Men speciellt om "han", tack för att du verkligen lyssnar och förstår mig!♥ Drog efter de till beckis där vi kollade PLL och tog de chilledill. Drog sedan till hallen där jag var med mina gymnaster och sedan hem. Ätit och nu sitter jag här. Äntligen landat och kan ta de lugnt, och ska strax ta mig en snabbdusch och sedan kolla PLL. Syrran ska duscha först så kan nog kolla ett avsnitt innan. Hoppas verkligen på bättre uppdatering imorgon, kanske kommer nå till inlägg senare, får se. :)

Kommentarer
Postat av: alvah

2012-11-07 @ 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0