sjuk..

uhuhu, blitt sjuk nu såhär några veckor innan tävling. :( eller sjuk och sjuk.. Känner mig fett j*vla hängig, snuvig, ont i huvudet, känner mig varm, hosta och orkar inte göra nånting.. Får bara ligga och vila och hoppas att det blir bättre så jag inte förvärrar det. Gjort det vanliga idag! Skolan som var okej, fast tråkigaste skoldagen på hela veckan. Gick hem efter skolan med syster, och började typ direkt då vi kom hem att byta garderober. Eftersom vi bytte rum för några veckor sen, så ville vi ju också såklart byta garerober också. Käkat, rensat garderoben, städat lite på rummet och tagit de lung och de jag gjort nu ikväll. Skulle ju egentligen dra på gymnastiken, men eftersom jag är "sjuk" så kunde jag inte :( får verkligen inte vara sjuk tills tävlingen, eftersom då jag har hosta kan den hålla i sig i flera veckor :s Men nu ska jag faktiskt ta och fixa lite på designen, så bloggar jag mer ikväll!
fastnade inte alls på bild idag, och desutom ser jag ut som nå freaking monster :s
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0