söndag

faktiskt bara varit en ganska chill söndag. Somnade vid 2-3 nån gång, så har inte alls sovit mycket nu i helgen. Satt och kollade PLL hela morgonen med beckis, och hela kvällen har jag gjort det också. Är sjukt spännande nu! iaf, drog till hallen vid 4 eftersom jag skulle ha mina gymnaster. Gick jätte bra och hade jätte roligt! Åkte hem vid halv 7 och fixade i ordningn i vardagsrummet lite ljus och kex och sånt eftersom det var farsdag och vi skulle överraska han. Sen kom mamma & pappa hem och vi satte oss och kollade på solsidan och skrattade, och nu har jag precis kollat klart sista avsnittet för ikväll. Ska alldeles strax lägga mig, efter jag skrivit klart det här inlägget. Kan även säga att helgens uppdatering sööög. Men somsagt, det är mycket som pågår nu och jag bloggar då jag har tid.. Och kan även varna er nu att nästa helg kommer det inte alls bli bra uppdate, kanske inte något alls. Eftersom jag drar till Östersund på gymnastiktävling, TRUPPCUPEN!♥ men håll utkik iaf, kanske bloggar därifrån. Ska be någon filma så jag kanske kan lägga upp här på bloggen sen. Kom och tänkta på de idag, älskar gymnastik så otroligt mycket, men har aldrig visat något om det här. Bara skrivit om det och lagt ut nå enstaka bilder :s haha. Men iaf, nu ska jag göra mig i ordning för sängen, är sjukt trött.
 
Btw, fick en fråga om PLL står för "pretty little liars" och isåfall vart jag kollar på de.
Svar: Ja de gör det. Och jag kollar på en hemsida som heter www.swefilmer.com, as bra hemsida där man kollar på filmen/serien direkt på internet och inte nå olagligt hemladdning.
 
TRUPPCUPEN för snart 2 år sen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret!

2012-11-12 @ 07:20:14

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0