Torsdag

klockan är ungefär 18.00 och hur många gånger har jag bloggat idag?... INGEN. Jag vet att min uppdatering suger, men som mina föräldrar alltid säger, skolan går före allt. Så har suttit och kikat igenom lite inför glosförhöret på spanskan imorgon, och sen lite av NO provet vi ska ha nästa Torsdag. Så har inte hittat någon tid där jag kunnat satt mig ner och blogga, men nuså! Drog på stan efter skolan med mamma och köpte 2st linnen och ett par byxor. Hem och hämta Philip & Thilde och sedan drog vi på bylla och käkade, hem och plugga och nu ska jag ta och kika några avsnitt PLL. Måste tyvärr avstå gymnastken idag pågrund av olika andledningar, tråkigt men sant. Känns förjävligt då vi snart har tävling och jag måste egentligen träna. Aja, för kötta som f*n nästa vecka ist. Inlägget som låg på tidsinställt idag vet jag inte om de kommer ut. Hittat en hel del jag vill skriva om, eller kanske jag bara tar bort det helt. För vem kommer läsa och förstå mig? jo typ ingen. Så egentligen äre ingen mening :( Men nu ska jag iaf ta och mysa ner mig i nå mysigare kläder och sedan slå igån PLL. Morgondagen kommer bli bäääst! Först hullsta, sen sova borta och vara uppe all day och speciellt vara med mina underbara vänner. Shiet. Kommer försöka ta några bilder så dom kommer troligtvis upp på bloggen senare, men vi hörs senare ikväll!
bild från arkivet, orkar itne ta någon bild eller leta fram någon heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0