Vilken kväll/natt!

Drog ju hit direkt efter skolan, lagade pizza och mötte upp Moa. Drog och köpte lite godis och dricka och sen tillbaka för att fixa oss! Sen drog vi ner på discot, och aa. Det var väl inte de bästa discot jag varit på! Drog hem vid typ halv 11 och var där hemma och chillade. Drog ut en stund sen in, och sen ut. Resten av natten har vi mest kollat på film och pratat, med dom här två kan jag prata exakt om ALLT. Har verkligen haft de sjukt roligt och detta är en grej vi SKA göra om. Nu ska vi FÖRSÖKA sova för att ta oss upp och kolla på match kl 13.00, haha tror vi inte kommer lyckas. Klockan är snart 7 och vi har typ sovit en halvtimme, kulkul. Bloggar mer idag då jag har tid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0