10 saker...

... ni kanske inte visste om mig. Bara för att jag inte har nånting annat att göra. 
 
1. Jag är grymt sockerberoende, inge socker = dåligt humör. 
2. Ibland kan jag vara jätte duktig på att spara mina pengar, men ibland köper jag saker bara för att liksom. 
3. Finns en hemlighet om mig som INGEN någonsin kommer få veta. 
4. Jag träffade Rebecca genom fotbollen, haha var galen i hon. 
5. Jag har bott i helgum tills jag var 11. 
6. Jag gråter inte om det verkligen inte är nånting allvarligt. 
7. Jag suger på att rita. 
8. Jag vill flytta till Nya zeeland eller Australien. 
9. Kollar blocket minst 3 gånger varje dag. 
10. Jag har få vänner jag kan säga allt till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0