borta bra men hemma bäst

varit i hallen nästan heeeela dagen. Åkte ju dit först vid 12, kom hem halv 3. Satte mig vid datorn en stund sen till hallen 4, kom hem ungefär halv 9. Asså shiet! Städade ju hela hallen med beckis idag också, duktiga tjejer. Min moster och hennes familj var här då jag kom hem, så umgicks lite med dom. Men dom åkte hem för ett tag sen så passar på att blogga nu då jag har tid :) Ska iaf strax krypa ner i sängen och smsa med lite underbara vänner, hihi älskar det! Sen imorgon äre skola, som vanligt. Lång dag som alla andra! Men nu på fredag kommer det bli fett skojsigt så enda jag gör är att längta ;)! nu vet jag att detta vart ett fett rörigt och konstigt inlägg, så ska sluta skriva. Men ni får ha de så bra tills nästa gång jag bloggar ;)!
ååh, saknar sommaren. Massa sol, bad, sena utekvällar med underbara vänner osv. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0